
.... می گویی از چیزهای خوب عالم بگویم .. از چه بگویم ؟! از انتظار طولانی و سخت ... ! از قلبی که دیگر شبیه هر چه هست جز قلب !! از درک درد بگویم خوب است ! از هنر رنج کشیدن بگویم خوب است ! از شعور زخم بگویم خوب است ! از زهر نفهمیدن دیگران بگویم خوب است ! راست می گویی از این ها نگویم بهتر است .. جایشان ته قلب من خوب است ..! پس از روز بعد انتظار می گویم .. وعده اش را خدا به آدم علیه السلام داده و از بعد آدم به یک یک انبیاء عظام ... و از بعد ایشان به رسول خاتم صلی الله علیه و آله و سلم و به اهل بیت ...
ادامه مطلب