گفتم دیگه یه کم از بدحالیمو وبلاگم بنویسم
بمونه براش یادگاری !
میگم : کجایی خدا ؟!
تو این اوضاع خسته کننده و این موج یاس ؟!
همیشه تو دل سختی ها و بدحالیها و بهم ریختگی ها
دلم امید داشت به بیست سالگی برسم یعنی اینقدر
در نظرت بزرگ شدم که غصه ها و غمهامو تموم کنی !
همیشه یه چیزی تو دلم بود هی رویای بررسی از مرجع معجزه طبق کپی رایت داشتم
بررسی از مرجع معجزه طبق کپی رایت ای که آخر گذر از سختی ها برام پیش میاد
و همه چیزو تغییر میده ..
بیست کامل رد شد به سی رسید اما چیزی نه تنها
تموم نشد که هیچ تازه لایه هاش باز شد .
دیگه اون انتظارو ندارم ، دیگه منتظر معجزه نیستم
شاید این بد باشه اما واقعا خسته شدم
هیچی انگار قرار نیس خوب بشه ...
یه عده دارن گند میزنن به عمر و جونیمون !
همیشه منتظر اومدن روزگار رهایی بودم که
وعده خدا برسه و عالم طعم عدالت بگیره
نمیگم مایوس از این وعدم ، هرگز !
اما مایوسم از تموم شدن طمع مفت خورهای کشور و جهانی
که توش زندگی می کنم ، کسی دست از خودخواهی
خودسری ، گناه و .. برنمیداره !
همه دارن به سمت بدی میرن !
من دم پل صراط می ایستم جایی نمیرم
وایمیستم تک تک مسئولا بیان با آقازاده هاشون
فقط نگاشون کنم ، بعد خدا از نگام بخونه یه زندگی
معمولی از تک تک اون از خدا بیخبرا بدهکارم !
جوونی و شادی و زندگی سالم و پاک ازشون طلب دارم
من همین یه طلب برام موندن از این دنیای پست !
همین !!!
تسنیمی از جنت یار ( 2 )...
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27