
xa0 #من حسین علیه السلام را دوست دارم حی علی العزاء فی ماتم الحسین مظلوم کربلاء .. xa0 xa0 اینجا دارالمحبه حسین است xa0 همه دعوتید در این وبلاگ بهxa0شمع دل را روشن کردن xa0 استماع روضه و آخر مجلس التماس دعا. ... اینجا خیمه مجازی که واقعی ترینxa0محبت را به ساحت حضرت دارد. ......
ادامه مطلب
xa0 آقاجان صدای هلهله کنیزان بی شرم ، و خباثت ام فضل لعنه الله علیها xa0 xa0 نمی تواند سد محبت ما به تو شود... xa0 ما صدای آقای خود را می شناسیم .... xa0 صدای حزین تو را آقا گاه و ثانیه هایی که در غربت xa0 یاد شهید کربلا می کردی ... xa0 دوستت دارم باور کن ! ... xa0...
ادامه مطلب