اینجا داره برف میاد
نه بهار تونس جلو اومدن پاییز و زمستونو بگیره
نه زمستان برای همیشه می مونه
و این یعنی ناپایداری ماده !
یعنی هر چی هست و نیست رو باید بگذاریم و بریم
و تنهاچیزی که می بریم خودمون با عملمونه .
اگه صالح بود که طوبی لنا ..
اگر نه که حساب با کرام الکاتبینه.
قاضی که همه شاهداش آمادن!
دادگاهی عادل !
ما و نکرده ها !
ما و کرده ها !
چرا ابدیتو به این ناپایداری زود گذر می فروشیم ؟!
...
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31