کرده و نکرده !

خرید بک لینک

اینجا داره برف میاد 

نه بهار تونس جلو اومدن پاییز و زمستونو بگیره

نه زمستان برای همیشه می مونه 

و این یعنی ناپایداری ماده !

یعنی هر چی هست و نیست رو باید بگذاریم و بریم

و تنهاچیزی که می بریم خودمون با عملمونه .

اگه صالح بود که طوبی لنا ..

اگر نه که حساب با کرام الکاتبینه. 

 قاضی که همه شاهداش آمادن!

دادگاهی عادل !

ما و نکرده ها !

ما و کرده ها !

چرا ابدیتو به این ناپایداری زود گذر می فروشیم ؟!

...


برچسبها: ابدیت, ناپایدار

تسنیمی از جنت یار ( 2 )...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:01

صفحه بندی