تسنیمی از جنت یار ( 2 )

متن مرتبط با «نکرده» در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) نوشته شده است

کرده و نکرده !

  • نیلوبلاگ

    اینجا داره برف میاد نه بهار تونس جلو اومدن پاییز و زمستونو بگیرهنه زمستان برای همیشه می مونه و این یعنی ناپایداری ماده !یعنی هر چی هست و نیست رو باید بگذاریم و بریمو تنهاچیزی که می بریم خودمون با عملمونه .اگه صالح بود که طوبی لنا ..اگر نه که حساب با کرام الکاتبینه.  قاضی که همه شاهداش آمادن!دادگاهی عادل !ما و نکرده ها !ما و کرده ها !چرا ابدیتو به این ناپایداری زود گذر می فروشیم ؟!...برچسبها: ابدیت, ناپایدارLet's block ads! بخوانید...

    ادامه مطلب