سودای رفتن دارم ...
شبیه باز در آسمان ..
هوای پروازی بی بدیل دارم !
اینجا ، این حوالی که تو نیستی هیچ گرمایی
گرم نمیکند چشمهایم را ..
پیوسته منتظرت ..
هماره در انتظارت ...
آرمان نخواهد مرد ...
..
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21