دنیای من

خرید بک لینک

دنیایی که من تصورش می کنم تازه فهمیدم؛

اصلا دنیا نیست بهشته. بهشتم که هزار بارم بگن

رو زمین پیدا نمیشه.

بهشت بود اون چه من می خواستم

اسمشو نمیدونستم ...

اینکه دلم میخواد جایی نفس بکشم که امام زمانم باشه

نه که نیس اما ...

جایی باشم که بد عهدی نباشه،

دل شکستن نباشه،خیانت در انجام وظیفه نباشه

کودک کشی و بمباران و صدام اوباما نداشته باشه

بلوک غرب و شرق نداشته باشه

شیعه کشی نباشه،اهانت و تحقیر نباشه

سفید و سیاه نباشه،زرد و سرخ

آسیا و اروپا نباشه

خدا زمینو به ما داد اسم روش نذاشت

کره زمینم که گرده خدا رو شکر بالا پایین نداره

بعضیا به چی مینازن؟!

من جایی نفس می کشم که تصور می کنم

دست خودم نیس من عادت به بد نمی کنم

هر چیم که بعضی بهم میگن ولی واقعیت بدو نمیخوام

حتی اگه بهم سخت بگذره ...

من دنیایی نمیخوام که شیطنت توش باشه،

حقوق نجومی باشه،گورخواب باشه

شیعه نیجریه کشی باشه یا کودک مظلوم یمنی

دلم میخواد بهشت باشم

دلم فقط خدا میخواد از دست اختیار خودم خستم

از دست همه چیز همه کس!

دلم فقط با تصور آخرت آرومه

امام حسین چه قشنگ فرمود : اگه خدا میبینه غمی نیس.


موضوعات مرتبط: برای دل تنگ و سرگشته خودم...
برچسبها: امام_زمان تسنیمی از جنت یار ( 2 )...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 3:27

صفحه بندی