آب و شفا

خرید بک لینک

....

می گویی از چیزهای خوب عالم بگویم ..

از چه بگویم ؟!

از انتظار طولانی و سخت ... !

از قلبی که دیگر شبیه هر چه هست جز قلب !!

از درک درد بگویم خوب است !

از هنر رنج کشیدن بگویم خوب است !

از شعور زخم بگویم خوب است !

از زهر نفهمیدن دیگران بگویم خوب است !

راست می گویی از این ها نگویم بهتر است ..

جایشان ته قلب من خوب است ..!

پس از روز بعد انتظار می گویم ..

وعده اش را خدا به آدم علیه السلام داده

و از بعد آدم به یک یک انبیاء عظام ...

و از بعد ایشان به رسول خاتم صلی الله علیه و آله و سلم

و به اهل بیت علیهم السلام تا امام حسن عسکری علیه السلام

بنابراین ؛

او خواهد آمد و همانگونه که گفته اند :

زمین برکاتش را عیان می کند ..

تمام وجه علم کشف می گردد ..

موردی برای زکات پیدا نمی کنند ...

گرگ و بره کنار هم از برکات بهره می برند ...

زن از خانه اش در شرق سفر می کند به غرب

و احدی متعرضش نمی گردد ..

دین فهمیده می شود ...

فقه عمل می شود ..

قرآن معنا می گردد ...

صلح حقیقی در عالم با یگانگی خدا

و پرستش تامش محقق می شود ..

مگر می شود این زمان را آرزو نکرد ..

مگر می شود منتظر این روزگار نبود ..

دردها که یکی است ،

اما چرا درمانهای بیراهه را می جوییم ..

چرا روحمان را به نادرمانگر می سپاریم ؟!

چرا طبیب عالم را نمی بینیم و نمی خواهیم ؟!

آب و شفا هر دو دست با کفایت اوست ...

...

اللهم عجل لولیک الفرج


موضوعات مرتبط: اهلبیت عترت و طهارت علیهم السلام
برچسبها: انتظار , فقه , قرآن , درمان , درد تسنیمی از جنت یار ( 2 )...

ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال می‌کنید

برچسب: شفا, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:54

صفحه بندی