...
یاد روزی می افتم که دستم را در جیب مانتو ام مشت کرده بودم
تا آن تنها سکه ام را خرج نکنم ...
کودکی بودم که نداشتنها بزرگش کرد ...
و طعم تلخ نبودنها !
و غربتهای زخم زننده !
اما باورهایش را هرگز خرج نداشتنها نکرد !!
...
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال میکنید
برچسب: کودکی, نویسنده: بازدید: 29