من ساکن باورهایم هستم ..
و کسی را در نظمش شریک نمی کنم !
مدیر این اندیشکده روشنایی ، محبت خاصان است..
و ایشان هدایتگران منتخب و بلافصل به خدا هستند !
مهربانانی شفیق و عزیز ...
رحم آورندگانی شریف و نجیب ...
و من چقدر این باورها را دوست می دارم ...
و هدایتگران راهم را از دل و جان دوستدارم ...
...