...
واقعا خنده داره ...!!
دولت امید ؟!
اشتغال ؟!
طرح سلامت ؟!
کاهش محدودیت بیمه ها ؟!
خدمات بهداشتی ؟!
..
با اینا چه جمله ای میشه ساخت وقتی
میری مطب دندونپزشک ، شفاف نگات میکنه
میگه خانم کاری از دست ما ساخته نیست
دولت برنامه ای برای کاهش هزینه های دندانپزشکی نداره
میگم من دانشجوام درآمدی ندارم حتی اون
آمار اشتغال زایی دولت در بخش خدمات هم بند پ داره !
میگه همینه هزینه ترمیم و عصب کشی و.. چیز زیادی نمیشه
فقط دو میلیون ناقابل !!!
آخی راست میگه طفلی الآن میلیون پولی نیس !!
میلیاردی دارن از صندوق ذخیره می خورن
میلیاردی دارن تو صندوق بازنشستگی تخلف میکنن
اونوقت دو دوره ثبتنام کردیم تو وام ضروری صندوق
بازنشستگی ، دست آخرم صفحه اعلام نتایج کد دفتر کل
رو که میزدیم خیلی با تربیت و پرستیژ تدبیر
می نوشت : شما تو قرعه کشی وام این دوره اسمتون نیس !!!
سر و ته هنرمندنماهارو میزنی مطب دندونپزشکن
دارن سلفی میگیرن میزارن شبکه های مجازی
اونوقت بیست سال درس بخون هزینه ترمیم دندونتو
هم نداشته باشی ، واقعا قابل تحسینه !!
حالا با این کلمات تنگ و بی قافیه و آمار کج و کوله چه انشایی بنویسم خوبه ؟!
ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32