از یه جایی به بعد ؛ همه چی میشه سیاه سفید
از یه جایی به بعد ؛
پوزخند می زنی به همه خیال هایی که داشتی
از یه جایی به بعد ؛
هی از خودت می پرسی چرا آخه ؟!
همه سال هایی که منتظر معجزه بودی و نشد ،
یهو خراب میشن رو سرت .
از یه جایی به بعد ؛
اصلا چرا دیگه باید حالت به چیزی فرق کنه ؟!
حس یه مرده تو قفسو داری . فک کن !
از یه جایی به بعد ؛
باور نمی کنی که این همه دلت شکسته
و تو هنوز زنده ای !
جنست از چی بوده مگه ؟!
دنیا این قدر بد بوده و تو توش نفس کشیدی
از یه جایی به بعد سایتهم حرفاتو متوجه نمیشه !!
دیگه اینجا باید سپرارو بندازی
گاردتو باز کنی
خنده داره والله ..
این همه گارد گرفتی کجای عالمو گرفتی؟!
دیگه باید چشم ببندی ..
......
بسه دیگه !
تسنیمی از جنت یار ( 2 )...ما را در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31