تسنیمی از جنت یار ( 2 )

متن مرتبط با «شصتی» در سایت تسنیمی از جنت یار ( 2 ) نوشته شده است

من دهه شصتی ام

  • نیلوبلاگ

    xa0 ..من هم یک دهه شصتی هستم با غربت ویژه ای که یک دهه شصتی از بدو تولد داشته است ... ناراحت نیستم از دهه ای که متولد شده امxa0 چرا که دهه استقامت بود و اراده های الهی .. تجلی اخلاصهای اساطیری ... دهه ای از زیبایی رفتنهایی بی برگشت .. دهه ای که تا می توانستیم آموختیم بودن راxa0 خوب بودن را ، خوب بودن را .. اما خوب ماندن را همه تعلیم نگرفتند ... دهه ای که پرستوهایی بی صدا رفتند تا صداها بخوابدتا ما بخوابیم ... ... توصیف بالا حقیقتی شفاف از ایثار و اخلاصxa0 بیاد ماندنی و جاویدان گل های گلچین شده ب...

    ادامه مطلب